| Angelus Novus |
Η Angelus Novus επιχορηγήθηκε από το ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ
για το διάστημα 2007-2010
| Στόχοι |
1. Μόνη μας πρόθεση και έγνοια είναι το καλό θέατρο, αυτό που, χωρίς ευτέλεια, γεννάει την συγκίνηση στην καρδιά και ανοίγει νέους ορίζοντες στο πνεύμα, αυτό που αφορά βαθιά και άμεσα τον άνθρωπο σ’ όλες τις εκδηλώσεις της ύπαρξής του. Πρωτοπόρο είναι ό,τι είναι αληθινό. Ας είμαστε κι εμείς οι άγγελοί του.
Κι ακόμη :
2. δεν νοιώθουμε βολικά πίσω από καμιά ετικέτα γιατί κάθε ετικέτα είναι δεσμευτική,
κατά συνέπεια :
3. μας ανησυχεί το θέατρο που προσπαθεί να κλείσει τον κόσμο σε μία και μόνο οπτική,
μια που :
4. η αλήθεια είναι πολλαπλή, και δεν είναι το προνόμιο ούτε μιας φόρμας, ούτε ενός συστήματος, όπως εξ άλλου και η συγκίνηση,
πλην όμως:
5. το θέατρο πρέπει πάντα να διακηρύσσει την ιδιαιτερότητά του και να διαχωρίζει την θέση του από την τηλεόραση, π.χ., και την αισθητική της, κι αυτό στις μέρες μας είναι έργο βαρύνουσας πολιτικής σημασίας.
Το θέατρο ως χώρος αντίστασης ενάντια στην περιρρέουσα κακογουστιά, φτήνια, προχειρότητα, ευκολία, ισοπέδωση και σύγχυση των πάντων. Το θέατρο ως μια αγρυπνούσα συνείδηση…


| Το Όνομα |
(Από συνέντευξη του Δαμιανού Κωνσταντινίδη:)
«Περπατούσα στο δρόμο και το όνομα Angelus Novus, επιβλήθηκε ξαφνικά στη σκέψη μου. Το ανακοίνωσα στα άλλα δύο ιδρυτικά μέλη της ομάδας μας, την ηθοποιό Έφη Δρόσου και τον μουσικό Γιώργο Βασικαρίδη, τους άρεσε και το κρατήσαμε.
Παρ’ όλ’ αυτά, επειδή αμυδρά κάτι μου θύμιζε, έκανα στη συνέχεια μια μικρή έρευνα. «Angelus Novus» είναι ο τίτλος ενός πίνακα του Paul Klee, για τον οποίον ο Walter Benjamin έγραψε τα εξής:
“Υπάρχει ένας πίνακας του Klee, που τιτλοφορείται Angelus Novus. Δείχνει έναν άγγελο που λοξοκοιτάζει, σα να αποστρέφει το βλέμμα από κάτι. Τα μάτια του είναι ορθάνοιχτα, το στόμα του χάσκει, τα φτερά του τεντωμένα. Να πώς μπορούμε να εικονίσουμε τον άγγελο της ιστορίας. Το πρόσωπό του είναι στραμμένο προς το παρελθόν. Εκεί όπου εμείς βλέπουμε μια αλυσίδα από γεγονότα, αυτός βλέπει μόνο μια καταστροφή, που στοιβάζει συντρίμμια το ένα πάνω στ’ άλλο και τα ρίχνει στα πόδια του. Ο άγγελος θα ήθελε να παραμείνει εκεί, να αναστήσει τους νεκρούς και να συναρμολογήσει τα θραύσματα! Αλλά, να ‘τη η καταιγίδα έρχεται από τη μεριά του Παραδείσου και πέφτει στα φτερά του με τέτοια ορμή που δεν μπορεί πια να τα κλείσει. Τον σπρώχνει ασυγκράτητα στο μέλλον, όπου έχει στραμμένη την πλάτη του, ενώ ο σωρός απ’ τα συντρίμμια που βρίσκεται μπροστά του υψώνεται ως τον ουρανό. Αυτή την καταιγίδα εμείς την ονομάζουμε πρόοδο.”
Ίσως λοιπόν, την ώρα που ψάχναμε για ένα όνομα, να έδρασε το ασυνείδητό μου και να έβγαλε αυτόν τον Άγγελο στην επιφάνεια. Ή τον άλλον, εκείνον του Rilke: «Επειδή τίποτ’ άλλο δεν είναι η Ομορφιά απ’ την αρχή του Τρομερού που μπορούμε ακόμη να αντέξουμε… Τρομερός ο κάθε Άγγελος…»
Ίσως όμως και τίποτα από όλα αυτά.
Ένα χρόνο αργότερα, πληροφορήθηκα πως υπήρχε και μια αυστριακή θεατρική ομάδα με το ίδιο όνομα…»
| Μέλη |
Δαμιανός Κωνσταντινίδης
Σκηνοθέτης-θεατρολόγος
Λέκτορας στο Τμήμα Θεάτρου του Α.Π.Θ.
Ιδρυτικό μέλος της Angelus Novus
Σπουδές: Είναι απόφοιτος της Φιλοσοφικής Σχολής του Α.Π.Θ. και της Δραματικής Σχολής της Ρούλας Πατεράκη (1982). Διδάκτωρ του Τμήματος Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου PARIS X – NANTERRE (1989).
Διδασκαλία: Έχει διδάξει υποκριτική στις Δραματικές σχολές : Γ. Ροντίδη και Κ.Θ.Β.Ε. Υποκριτική, σκηνοθεσία και ιστορία σκηνοθεσίας στο Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πατρών καθώς και στο Τμήμα Θεάτρου της Σχολής Καλών Τεχνών του Α.Π.Θ, όπου εξελέγη λέκτορας το 2004 (γνωστικό αντικείμενο : υποκριτική – σκηνοθεσία).
Ηθοποιία: Ως ηθοποιός έχει συνεργαστεί με τους σκηνοθέτες : Ρούλα Πατεράκη, Ηρακλή Δούκα, Brigitte Jaques, Christian Schiaretti, Guilene Ferre, Dominique Farrugia, Ροβήρο Μανθούλη…
Σκηνοθεσία: Σκηνοθέτησε, στην Γαλλία, με το Theatre Universitaire de Nanterre, με την Cie CASUS BELLI και με το Centre Dramatique National de Bethune, από το 1986 έως το 1997, τα έργα: Το Κοινό του Λόρκα (παγκόσμια πρώτη), Βόυτσεκ του Μπύχνερ, Φιλμ και Λίκνισμα του Μπέκετ, Το μυστικό του Ρέμπραντ του Ζαν Ζενέ, Εις βιαίας επιδόθηκα ασκήσεις, παράσταση στηριγμένη σε επιστολές της Πριγκίπισσας Παλατινής (17ος αι.), Ο Ψευδής λόγος του Αρμάν Ρομπέν (ποιητικό δοκίμιο για την χρήση της γλώσσας στην σταλινική προπαγάνδα), Μήδεια του Κορνέιγ, Ράκη του Τσέχωφ, συρραφή από κείμενα του Τσέχωφ.
Στην Ελλάδα, ανέβασε, από το 1998 μέχρι σήμερα :
-με το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας : Φτωχοί και Άγιοι, πέντε διηγήματα του Αλ. Παπαδιαμάντη και Φαύστα του Μποστ (σε δύο διαφορετικές εκδοχές),
-με την θεατρική ομάδα ΛΥΚΗ ΒΥΘΟΥ : Σαλόνι αισθητικής : Ο Μαρκήσιος Ντε Σαντ, συρραφή κειμένων του σκανδαλώδους Μαρκήσιου και μονολόγων βασανισμένων ηρωίδων του παγκόσμιου ρεπερτορίου, Τρικυμία της Ελένης Μερκενίδου (ανασκευή από το ομώνυμο δράμα του Σαίξπηρ), Μαύρο Παραμύθι του Χάινερ Μύλλερ, Φαύστα του Μποστ (3η εκδοχή). Νέκυια (Ραψωδία λ της ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ, μτφρ. Δ.Ν. Μαρωνίτη – συμπαραγωγή ΛΥΚΗΣ ΒΥΘΟΥ και Κ.Θ.Β.Ε.) και Νεκρόδειπνος, πάνω σε ποίηση Τάκη Σινόπουλου και με αποσπάσματα από την Κίχλη του Γ. Σεφέρη, Έρημη χώρα του Έλιοτ, τις ραψωδίες λ και ω της Οδύσσειας.
-με την θεατρική ομάδα ANGELUS NOVUS : Φαύστα του Μποστ (4η εκδοχή), Preparadise Sorry Now του Φασμπίντερ, Οράτιος και Mauser του Χάινερ Μύλλερ, Η Φόνισσα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη και Ο Μαύρος Πρίγκιπας του Κ. Σ. Δαμιανού, Τρικυμία της Ελένης Μερκενίδου (β΄εκδοχή), Scabrio 2 (σε συσκηνοθεσία με την Έφη Δρόσου), Ηρακλείδαι του Ευριπίδη, Όπως σας αρέσει του Σαίξπηρ. Εμείς θα κάνουμε τον γύρο του κόσμου και Έρωτας-Έρωτας, Ούτε εγώ ήμουν εκεί ούτε εσείς να το πιστέψετε, Ο Κυνηγός και Τα Πετειναράκια, παραστάσεις κουκλοθεάτρου. Σε συμπαραγωγή της ANGELUS NOVUS με την θεατρική ομάδα ΝΑΥΣ του Πολιτιστικού Οργανισμού Δήμου Καλαμαριάς: Ένα κάρο παραμύθια, τρία παραμύθια του Όσκαρ Ουάιλντ.
-με την ομάδα 3 L και για το Φεστιβάλ Αθηνών 2007 : Είστε όλοι σας καθάρματα, του Ροντρίγκο Γκαρσία.
-με την ομάδα ΠΑΝΔΗΜΟΣ ΗΩΣ: Η Συνοδός της Νίνα Μπερμπέροβα (2008)
Μεταφράσεις-Δημοσιεύσεις: Μετέφρασε στα ελληνικά κείμενα των : Antoine Vitez, Jean Genet, Maurice Maeterlinck, Fernando Pessoa, Heiner Muller, Remi De Vos, Beatrice Rateboeuf, R. W. Fassbinder, A. Schnitzler, και στα γαλλικά Αίαντα και Φιλοκτήτη του Σοφοκλή σε συνεργασία με τον Francois Rey (παίχτηκαν στο Εθνικό Θέατρο ODEON – Παρίσι, και στην Comedie de Reims). Έχει δημοσιεύσει λογοτεχνικά κείμενα (ποιήματα, πεζά…), καθώς και άρθρα για το θέατρο σε λογοτεχνικά περιοδικά της Θεσσαλονίκης (Εντευκτήριο, Παρατηρητής…) και της Καβάλας (Σκαπτή Ύλη, Υπόστεγο). Έχει εκδόσει με το ψευδώνυμο Κ.Σ. Δαμιανός το έργο Ο Μαύρος Πρίγκιπας (εκδόσεις University Studio Press, Θεσσαλονίκη, 2006). Το 2008 και το 2009 κυκλοφόρησαν από τις εκδόσεις University Studio Press και σε δική του μετάφραση, οι δύο τόμοι της ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑΣ των Denis Bablet kai Jacqueline Jomaron.
Ιωάννα Μαμακούκα
Θεατρολόγος – Ηθοποιός – Κουκλοπαίχτρια
Μέλος της Αngelus Novus από το 2007
Σπουδές: Πτυχιούχος της Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας του Α.Π.Θ. με μεταπτυχιακές θεατρικές σπουδές (Licence, Maitrise, D.E.A.) στο Παρίσι (Universite Paris III). Έχει παρακολουθήσει πολλά σεμινάρια σωματικής έκφρασης, κλόουν, κουκλοθέατρου, μιμικής, σκηνοθεσίας, μουσικού θεάτρου, φωνητικής, μοντέρνου χορού, παντομίμας και δημιουργίας μάσκας στην Γαλλία, Αγγλία, Σουηδία και Ελλάδα.
Διδασκαλία: Έχει διευθύνει πολλά θεατρικά εργαστήρια για παιδιά και ενηλίκους στη Γαλλία (Παρίσι και Μασσαλία) και στην Ελλάδα (Αθήνα και Θεσσαλονίκη) και έχει διδάξει θεατρικά μαθήματα στη Γαλλία (Maison du Geste et de l’Image- Παρίσι, Lycee Colbert, College Anatole France και Lycee Pierre Puget, Μασσαλία) και στην Ελλάδα (Σχολή Μωραϊτη στην Αθήνα και Ινστιτούτο Θεατρικών Σπουδών του Α.Π.Θ.
Σκηνοθεσία: Έχει εργασθεί σαν βοηθός σκηνοθέτη στη Γαλλία και την Ελλάδα, σαν σκηνοθέτις (“Il faut de l’ombre a la lumiere”, Theatre National de la Colline, Παρίσι, με τις αφηγήτριες παραμυθιών Αγνή Στρουμπούλη και Σάσα Βούλγαρη στην Αθήνα)
Ηθοποιία: Απογραφή, στο Γαλ. Ινστιτούτο Αθηνών, Η πόλη των παρεκκλίσεων, Μασσαλία, Εμείς θα κάνουμε τον γύρο του κόσμου, Μασσαλία.
Κουκλοπαίκτρια: Ο Αρλεκίνος και η Σκιά του και Αποκάλυψηστο Διεθνές Φεστιβάλ Μαριονέτας Ύδρας, Δον Κιχώτης, Θέατρο της Κούκλας Τάκη Σαρρή, Αθήνα, Μικρές ερωτικές ιστορίες με τα δάχτυλα, Θέατρο Φούρνος, Αθήνα.
Με την ομάδα Angelus Novus: Δημιούργησε ένα θέαμα για παιδιά με τίτλο Εμείς θα κάνουμε τον γύρο του κόσμου, βασισμένο στην μιμική, το κουκλοθέατρο, τον χορό κλπ. όπου παίζει όλους τους ρόλους η ίδια. Το έργο, σε σκηνοθεσία Vinciane Saelens και Δαμιανού Κωνσταντινίδη, παρουσιάστηκε στη Γαλλία (Μασσαλία) και στην Ελλάδα, (Θεσσαλονίκη, Λάρισα, Σέρρες, Αθήνα, Ξάνθη, Πολύγυρος…). Παίζεται σε σχολεία (Κοραής, Πειραματικό, πολλά δημόσια νηπιαγωγεία και δημοτικά) και σε θέατρα (Βαφοπούλειο, Στούντιο Νέμεση, Στούντιο Vis Motrix, Φούρνος, Μαιρηβή, Διεθνής Έκθεση Θεσσαλονίκης…).
Τον Γενάρη του 2007, παρουσίασε την παράσταση εικαστικού κουκλοθεάτρου Έρωτας – Έρωτας, δυό ιστορίες για τη δύναμη της αγάπης» στό θέατρο «Φούρνος» στην Αθήνα. Το έργο αποτελείται από δύο παραμύθια: τον Μολυβένιο Στρατιώτη του Χ.-Κ. Άντερσεν και τον Ρικέτο με την Τούφα του Σ. Περώ. Η παράσταση αυτή, σε σκηνοθεσία Δαμιανού Κωνσταντινίδη, εμπνέεται από πίνακες και φιγούρες των γνωστών ζωγράφων Π. Κλέε και Χ. Μιρό. Ακολούθησαν: Ούτε εγώ ήμουν εκεί ούτε εσείς να το πιστέψετε, Ο Κυνηγός και Τα Πετειναράκια, παραστάσεις βασισμένες σε λαϊκά παραμύθια από την Ελλάδα και την Γεωργία.
Έφη Δρόσου
Ηθοποιός – Κινησιολόγος
Ιδρυτικό μέλος της Angelus Novus
(Μέλος της ομάδας μέχρι το 2007)
Σπουδές: Είναι απόφοιτος της Δραματικής Σχολής του Κ.Θ.Β.Ε. Σπούδασε κλασικό και μοντέρνο χορό.
Διδασκαλία: Δίδαξε κίνηση στο Α’ έτος της σχολής του Κ.Θ.Β.Ε. κατά την σχολική περίοδο 2002-2003 και από το 2006 διδάσκει υποκριτική στη Δραματική Σχολή “Βασίλης Διαμαντόπουλος”.
Κινησιολογία: Επιμελήθηκε την κίνηση στις περισσότερες παραστάσεις του Δαμιανού Κωνσταντινίδη. Επίσης στις παραστάσεις: Το νεκρό σπίτι του Γιάννη Ρίτσου, σκηνοθεσία Απόστολος Αποστολίδης, Θέατρο ΛΥΚΗ ΒΥΘΟΥ, και Στα άκρα των Ντάριο Φο – Φράνκα Ράμε, σκηνοθεσία Κωνσταντίνα Ματζίρη, Θέατρο ANGELUS NOVUS
Ηθοποιία: Συνεργάστηκε ως ηθοποιός :
-με το Κ.Θ.Β.Ε. (1978-1982) : Εκκλησιάζουσες. Εκάβη και Γέρμα
-με το «Θεατρικό Εργαστήρι Θεσσαλονίκης» (1983-1986) : Το φιόρο του λεβάντε, Βάτραχοι. Ο κατά φαντασίαν ασθενής και Χαμένος χρόνος.
-με το Κέντρο Θεατρικών Ερευνών «Αγορά» στις Ωδές του Κάλβου, στα Χρονογραφήματα Θεσσαλονικιών συγγραφέων και στο έργο Χαμηλές πτήσεις. (1989-1990)
-με την ομάδα «Δρώσα Μάζα» στο έργο Ελεύθεροι πολιορκημένοι (1992)
-με το Θέατρο «Αναζήτηση» στα έργα Εσωτερικές υποθέσεις. Αρντέλ. Μια υπέροχη Κυριακή για την πληγωμένη καρδιά. Παγίδα θανάτου και Η σημασία του να είναι κανείς σοβαρός (1993-1997).
-με το «Θέατρο του Βορρά» (1995) στο έργο Τα κατανυκτικά
-με την ομάδα «Παράλλαξη» (1996) στο έργο Τα πρώτα γυρίσματα του Ζωρζ Μελιές.
-με την «Επιτροπή Ειρήνης» (1997) στην παράσταση Επιτάφιος του Ρίτσου
-με το Θέατρο Λύκη Βυθού (1998-2002) : Σαλόνι αισθητικής : Ο μαρκήσιος ντε Σαντ. Τρικυμία. Μαύρο παραμύθι, Φαύστα, όλα σε σκην. Δαμιανού Κωνσταντινίδη. -με το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας (2000) : Φαύστα σκην. Δαμιανού Κωνσταντινίδη
-με το Κ.Θ.Β.Ε. (2002-2005) : Νέκυια, σκην. Δαμιανού Κωνσταντινίδη Ο Τρελαντώνης της Πηνελόπης Δέλτα, σκην. Γλυκερίας Καλαϊτζή, Τα Ελάφια κι οι Κατάρες του Μουρατχάν Μουγκάν, σκην. Μουσταφά Αφγκιράν, Επτά Λογικές Απαντήσεις, σκην. Πέτρου Ζηβανού. Τσικλιντάν σκην. Ράντζου.
Κινηματογράφος-Τηλεόραση: Έπαιξε στις τηλεταινίες Επιστροφή του Θ. Ράκου και Ένα πτώμα χορεύει στο σεληνόφως του Γ. Τσιτσίμη (ΕΤ3), στο σήριαλ Πλατεία Κολωνάκι καθώς και στις κινηματογραφικές ταινίες : Μεταίχμιο και Χώμα και νερό του Π. Καρκανεβάτου., Μη Φεύγεις του Αλ. Πανταζούδη.
Σκηνοθεσίες: Κάλυ η Κωλε-ξιονέρ της Ελένης Μερκενίδου. Θέατρο ANGELUS NOVUS Παρουσιάστηκε μαζί με το Ο Μαύρος Πρίγκιπας του Κ. Σ. Δαμιανού υπό τον γενικό τίτλο Scabrio 2 (πρώην Στρατόπεδο ΚΟΔΡΑ, 2007)
Μεταφράσεις-Δημοσιεύσεις: Έγραψε τη συλλογή διηγημάτων Απότομα και μετέφρασε τα έργα Μια υπέροχη Κυριακή για την πληγωμένη καρδιά του Τ. Ουίλλιαμς. Παγί8α Θανάτου του Α. Λέβιν (παρουσιάστηκαν και τα δύο από το Θέατρο «ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ» σε σκηνοθεσία Αχιλλέα Ψαλτόπουλου), κ.ά.
Γιώργος Βασικαρίδης
Μουσικός
Ιδρυτικό μέλος της Angelus Novus
(Μέλος της ομάδας μέχρι το 2007)
Σπουδές: Είναι κάτοχος πτυχίου ειδικής αρμονίας και αντίστιξης (Νέο Ωδείο Θεσσαλονίκης), καθώς και δύο διπλωμάτων (μουσικής πρακτικής – ερμηνείας, σύνθεσης μουσικής για το θέατρο και τον κινηματογράφο) υπό την επίβλεψη του συνθέτη Robert Ramskil (Coventry University of performing Arts).
Υπήρξε μέλος του North College Choir(1995-1996) με συμμετοχές στο Φεστιβάλ Κασσάνδρας, στο Παγκόσμιο Φεστιβάλ Χορωδίας στην Ισπανία, στο Μέγαρο Μουσικής (Αθηνών και Θεσσαλονίκης) και στο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, σε συνεργασία με τον Zhigniew Preisner (1995).
Θέατρο: Ως μουσικός συνεργάστηκε:
-με το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καβάλας (2000).: Φαύστα του Μποστ, σκην. Δ. Κωνσταντινίδη, και Λα Μοσκέτα του Ρουτζάντε. σκην. Γ. Ρεμούνδου
-με την ΛΥΚΗ ΒΥΘΟΥ (2000-2003) : Τρικυμία της Ε. Μερκενίδου, Μαύρο παραμύθι του Χάινερ .Μύλλερ, Φαύστα του Μποστ, Νέκυια (Ραψωδία λ της ΟΔΥΣΣΕΙΑΣ, μτφρ. Δ.Ν. Μαρωνίτη – συμπαραγωγή «ΛΥΚΗΣ ΒΥΘΟΥ» και Κ.Θ.Β.Ε.) και Νεκρόδειπνος-η άλλη Νέκυια, πάνω σε ποίηση Τάκη Σινόπουλου και με αποσπάσματα από την Κίχλη του Γ. Σεφέρη, Έρημη χώρα του Έλιοτ, τις ραψωδίες λ και ω της Οδύσσειας, σε σκηνοθεσία όλα Δ. Κωνσταντινίδη. Η Όπερα του Ζητιάνου του Τζον Γκέυ, Φαίδρα του Ρίτσου, Το Φάντασμα του Κάντερβιλ του Όσκαρ Ουάιλντ, σε σκηνοθεσία Παύλου Δανελάτου. Φιλοκτήτης του Σοφοκλή, σε σκηνοθεσία Λίλιας Λύτρα.
-με το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Σερρών (2003) : Επικήδειος του Ι. Καμπανέλλη, σκην. Παύλου Δανελάτου.
-με το Κ.Θ.Β.Ε. (2003) : Ο Οίκος του Μπάτλερ του Μπράιαν Φρίελ, σκην. Γλυκερίας Καλαϊτζή.
-με το Θέατρο ANGELUS NOVUS (2003-2006): Φαύστα του Μποστ, Preparadise Sorry Now του Φασμπίντερ. Σε συμπαραγωγή της ANGELUS NOVUS με την θεατρική ομάδα ΝΑΥΣ του Πολιτιστικού Οργανισμού Δήμου Καλαμαριάς: Ένα κάρο παραμύθια, τρία παραμύθια του Όσκαρ Ουάιλντ, Οράτιος και Mauser του Χάινερ Μύλλερ. Εμείς θα κάνουμε τον γύρο του κόσμου, κουκλοθέατρο, Η Φόνισσα του Αλέξανδρου Παπαδιαμάντη και Ο Μαύρος Πρίγκιπας του Κ. Σ. Δαμιανού, όλα σε σκην. Δαμιανού Κωνσταντινίδη,
-με το ΝΕΟ ΘΕΑΤΡΟ (2004-2006) : Μαγικά Μαξιλάρια του Τριβιζά, σκην. Σίμου Κακάλα, Φρουτοπία του Τριβιζά, σκην. Κ. Ρήγου.
Κινηματογράφος: Έγραψε την μουσική για την μικρού μήκους ταινία Η Πορεία του Σταύρου Παρχαρίδη, (Φεστιβάλ Δράμας, 2004)
| Συνεργάτες |
Συγγραφείς- Μεταφραστές – Σάντρα Βρέττα (Ο Κυνηγός) Σκηνοθέτες – Απόστολος Αποστολίδης (Προς Παράστασιν, Το Νεκρό Σπίτι) Βοηθοί σκηνοθέτη-δραματολογίας – Λιάνα Ταουσιάνη (Όπως σας αρέσει) Σκηνογράφοι – Ενδυματολόγοι – Απόστολος Αποστολίδης (σε όλες τις παραστάσεις της ομάδας, εκτός από την Τρικυμία, το Πώς να πω και τα 2 πρώτα έργα του κουκλοθεάτρου) Βοηθοί ενδυματολόγου – Σοφία Δαμιανίδου (Όπως σας αρέσει) Μουσικοί- Συνθέτες – Δήμητρα Αθανασάτου (Προς Παράστασιν) Φωτιστές – Ελίζα Αλεξανδροπούλου – ομάδα beforelight (Ηρακλείδαι, Όπως σας αρέσει, Ο Θάνατος του Τενταζίλ, Ικέτιδες) Ηθοποιοί – Νίκος Αλεξίου (Όπως σας αρέσει) Τεχνικοί – Τάσος Αγγελόπουλος (Ο Θάνατος του Τενταζίλ) Κατασκευαστές – Αρσαλάν (Η Φόνισσα, στην Αθήνα) Φωτογράφοι- Βιντεολήπτες – Χάρις Γιαννοπούλου (Ο Θάνατος του Τενταζίλ) Σχεδιαστές διαφημιστικού υλικού – Βέτη Καρβουνάρη (λογότυπος Θεάτρου ΌΡΑ, Είστε όλοι σας καθάρματα) Υπεύθυνοι Επικοινωνίας – Ευγενία Γιαννοπούλου (για την περίοδο 2003-2005) Υπεύθυνοι παραγωγής – Ελισσαίος Βλάχος (Ηρακλείδαι, Όπως σας αρέσει) Λογιστής – Γιάννης Γκουντάρας Δικηγόρος – Αντώνης Καργόπουλος |